Elérkezett az a pillanat Tokaj-Hegyalján és a zempléni térségben, amikor a szavakat tettek követik. “Think out of the BOX!” Erre lehet garancia Dr. Vinnai Balázs és Körmöndi Zoli tenyérbecsapása. Olyan változásokat kell, hogy megéljen a régió, amely egy új aspektusból megközelítve emeli fel a térséget, hogy Tokaj borvidék ismét a régi fényében tündököljön. […]
Elérkezett az a pillanat Tokaj-Hegyalján és a zempléni térségben, amikor a szavakat tettek követik. “Think out of the BOX!” Erre lehet garancia Dr. Vinnai Balázs és Körmöndi Zoli tenyérbecsapása. Olyan változásokat kell, hogy megéljen a régió, amely egy új aspektusból megközelítve emeli fel a térséget, hogy Tokaj borvidék ismét a régi fényében tündököljön.

A kötelék
A borvidékben rejlő lehetőségek adottak, de “ a kiaknázásához szemléletváltásra van szükség és Zolit úgy ismertem meg, hogy ezt az újító szemléletet el tudja hozni, át tudja adni a Tokaji borvidéken.” – nyilatkozta Dr. Vinnai Balázs. A kooperáció nem titkolt célja az is, hogy egyre többen költözzenek haza az elvándorolt fiatalok és családok közül. Épp úgy, ahogyan Zoli is családjával a Zemplént választotta. “Itt szeretnék megöregedni olyan körülmények között, mint amilyen lehetőségeket biztosítani tud, vagyis inkább tudna Tokaj-Hegyalja. Ez a borvidék, mint a világ első zárt borvidéke, több tudna lenni, mint Toscana. Azon dolgozunk nap mint nap, hogy ezeket a lehetőségeket előhozzuk, becsomagoljuk és értékesítsük. Balázs a pénzügyi hátteret, IT tapasztalatait és a nemzetközi üzleti szemléletet adja a projekt sikeréhez, míg én, mint a
Tokaj.hu Kft. új ügyvezetője és társtulajdonosa, a marketing alapú tudást és tapasztalatot hozom ebbe a csapatba. Mindez, azt gondolom, garancia arra, hogy a vágyakból tettek következzenek” – mondta Körmöndi Zoli.
Tokaj-Hegyalja fellendítése szempontjából mindketten azt tekintik célravezető megoldásnak, ha a régió együttműködésekben gondolkozik. “Tokajt meg kell ismertetni a világgal és hiába gondoljuk azt, hogy a világ ismer minket, hogy ha nincsenek meg az ehhez szükséges csatornák. Akkor lehetnénk elégedettek, hogy ha külföldi turisták jelennének meg a borvidéken tömegével”- mondta Dr. Vinnai Balázs. Ahhoz, hogy ezek a célok megvalósuljanak profi, regionális tapasztalatokkal bíró idegenforgalmi szakemberek bevonására van szükség. Sipos Tamás és Bányai Gábor közreműködésével valósul meg az Essence of Tokaj márka, mely nem véletlenül kapta ezt a nevet. Ezen a platformon olyan kiváló szolgáltatókat akarunk felvonultatni, akik valóban a térség esszenciáját képviselik, tehát soha és semmilyen körülmények között nem engedik meg maguknak, hogy a vendég elégedetlenül távozzon tőlük. Arra is vállalkoztunk, hogy az Essence of Tokaj-on a lehető legötletgazdagabb módon tálaljuk a Tokaj – Hegyalja régió adottságait. “Olyan platformon és üzleti megoldásokon dolgozunk, amelyből a helyi vállalkozások, szolgáltatók és termelők egyaránt profitálnak. Arra törekszünk, hogy a Tokaji borvidék legyen a legvonzóbb utazási célpont Magyarországon és olyan szolgáltatáscsomagokat fejlesszünk, melyek felejthetetlen élményt nyújtanak. Olyan élményt, ami miatt továbbviszik a jó hírünket és örömmel visszatérnek majd a régióba ” – nyilatkozta Körmöndi Zoli.